pátek 16. března 2012

Little haul.

Neumřela jsem kdyby jste se chtěli náhodou zeptat :D. Prostě jsem neměla čas, tak to musím dneska vynahradit a něco vám sem napíšu :) Bude to jenom krátký článek o tom co jsem si koupila :) Víc už dole ;)


Jelikož mám HODNĚ blízko školy Palladium, tak mi to o polední přestávce nedá se tam nejít podívat :D. Takže mám pro vás takovej menší 'haul'. Ničím se tady nechlubím, jenom vám chci ukázat, co jsem si koupila a pokud něco podobného sháníte, 'poradit' vám, kde to najít :).


První co vám chci ukázat, jsou náušnice z Tally Weijl / snad se to tak píše :D /. Moc často tam nakupovat nechodím, oblečení tam se mi moc nelíbí, ale doplňky tam nakupuju ráda.
Všechny jsem je koupila dohromady, a stály 79 Kč, což mi nepříjde tak hrozná cena / asi 16 Kč za jedny /.


4 komentáře:

  1. Oh...stejnej názor oblečení nic moc ..:D ale pár tilek z tally weijl mám :D jinak ty naušnice jsou k sežrání :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty poslední a první jsou krásné!:)♥

    OdpovědětVymazat

Thank you for your comment !